Rasco

Zde vytvořte svou přihlášku pro vstup do daného období.

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Darth Revan

Rasco

Příspěvek od Darth Revan »

Jméno: Rasco

Věk: 19 let

Titul: Učedník

Rasa: Člověk/Sith

Planeta narození: Korriban

Životopis: Narodil jsem se na Korribanu, jako jeden z úzkého rodu Sithů. Po narození a dosaženého věku 5ti let jsem byl přijat na akademii kde jsem začal s lehkým učením Sithů, rozvoji síly a používání meče. Co bylo před to si nepamatuji, ale mám úzký kontakt s otcem (matka zemřela při porodu kvůli těžkému krvácení), který byl kdysi jeden z mistrů zde na akademii, ale odešel a pracuje jako správce přistávací plochy kousek od akademie, která slouží k dopravě zboží, přepravě civilistů a jiného materiálu. Od 15ti let jsem byl jeden z obávaných talentů a nástupců Kaanova bratrstva, ale poté co můj výcvik byl pozastaven kvůli mému hněvu, který zavinil smrt dvou silných učedníků jsem poklesl na nejnižší laťku které je možné dosáhnou, pochybovalo se o mě jako o naprostém zklamání. Chvilku mě trénoval sám můj otec, ale po půl roce tajnéjo trénování se na to přišlo a otec byl nucen toho ukončit, hrozilo mu trest smrti, ale jako jeden z bývalích Sithů dostal milost. Takže jsem byl opět sám bez mistra. V 16ti jsem požádal o nového mistra kterého mi byl přidělen, cvičil mě celkem jeden rok, ale ten musel odejít do bitvy na pomoc Lordu Kaanovi a dalším. V 17ti do teď jsem opět požádal o nového, ale kvůli nedostatku mistrů jsem opět začal trénovat s ostatníma, šel jsem pomalu výš ale furt se o mě pochybovalo. Teď v 19ti, jako namyšlený Sith jsem požádal o speciální výcvik s mistrem Qordisem, protože tohle mě akorát zpomalovalo. Teď čekám na opdověď mistrů a samotného Qordise.

Barva čepele: červená

Světelný meč: Jeden jednočepelový

Styl boje se světelným mečem: Forma VII - Juyo, později Djem So

Schopnosti: Silný cit pro rozvoj síly, středně silné používání blesků, síla odražení, přitažení, vysoké skoky, základní dovednosti v léčení.