Přihláška - Bluet Whit ( ModráBílá10junior)

Zde vytvořte svou přihlášku pro vstup do daného období.

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
ModráBílá10junior
Učedník
Učedník
Příspěvky: 8
Registrován: 21.4.2010 19:03:45
Bydliště: Plzeň

Přihláška - Bluet Whit ( ModráBílá10junior)

Příspěvek od ModráBílá10junior »

Jméno: Bluet Whit

Titul: Padawan

Rasa: Člověk

Planeta narození: Coruscant

Životopis postavy: Narodil jsem se na Coruscantu. Moje máma dělala obsluhu v jedné ze zapadlých kantýn, které se říkalo U dvou bratrů. Otec Pracoval jako opravář všech možných dílů do kluzáků. Hodně často přicházel domů pozdě, což u nás v rodině bylo už vstřebané a bráno jako normální věc. Pravda o otci byla ale jiná. Všem vykládal, že pracuje jako opravář, ale pravda byla taková, že pracoval pro jednoho nájemného vraha, který měl přezdívku Skřipec. Jeho opravdové jméno nikdo nevěděl kromě jeho otce a matky pochopitelně. Skřipec se mu ríkalo proto, že svým obětím zavřel hlavu do jeho po domácku vyrobeného stroje, zatáhl za páčku a hlava obětí se záhy slisovala. Tímto doplňoval své touhy po vraždách, které mu dávaly sílu. Prostě se tím uspokojoval. Když vytáhl své oběti z přístroje, tak jim hlavu přišil k břichu a spálil. Otec prostě lovil lidi a dal je převést ke Skřipcovy. Otec se ty hrozné věci přede mnou a mojí matkou snažil ututlat, ale jednou a naposledy se domů už nevrátil. Matka ho hledala asi 2 měsíce. Po 2 měsících to vzdala a plně se věnovala zase mě. Asi když mi bylo 6 let, tak matka zase znova začala pátrat, protože za stolem našla otcovo vizitku a snažila se přijít na to, na co ta vizitka je. po pár týdnech našla opět další otcovo kartu, tentokrát ve sklepě. Na ní bylo silně vytištěno: SaKaŘy IyPoEteC.( obsahuje to jedno výše zmiňované jméno) Byl to název Skřipcovo firmy, která se kryla za právě opravářskou firmu, kde měl původně pracovat otec. Po pár dnech se matka vydala do Skřipcovo firmy, ale netušila co je to zač. Doma mi nechala chůvu na hlídání a ta