Pašerácká MPM

Zde vytvořte své přihlášky do multiplayer misí nebo do Bojové arény.

Moderátor: Moderátoři

Pašerácká MPM

Příspěvekod Xavier » 30.12.2014 12:20:58

Fajn, nějakou dobu mi již myšlenka mé MPM vrtala hlavou a nyní jsem se k ní již dostal.
Jednalo by se o MPM z roku cca 790 BBY (přesný rok bude upřesněn) z pašeráckého prostředí. Konkrétně by hráči hráli za postavy členů posádky jedné pašerácké lodi.
O jakou loď konkrétně by se jednalo bych rozhodl až na základě počtu účastníků.
Kdo by měl zájem se této MPM účastnit nechť se zde ohlásí a až bude mít sem nahodí svou přihlášku.
Spousta lidí se stále ptá, jaký je smysl života. Měli by se spíše ptát, zda jejich život vůbec smysl má.
Hope is dead.
It's 12th October 1985. Tonight Comedian died in New York.
Gentleman, welcome to Dubai.
Uživatelský avatar
Xavier
Sith
Sith
 
Příspěvky: 2628
Registrován: 18.11.2008 11:55:38

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Phate » 30.12.2014 12:29:11

Ja se tedy hlásím. Přihlášku nahodím obratem :)
In Peace, Vigilance
In War, Victory
In Death, Sacrifice

Uživatelský avatar
Phate
Moderátor Roku
Moderátor Roku
 
Příspěvky: 967
Registrován: 28.12.2012 20:08:27
Bydliště: Coruscant

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Merthor » 30.12.2014 13:22:31

Pašeráka jsem ještě nehrál, takže ti vidím jako příležitost, jak to vyzkoušet. Pokud smím přidal bych e k posádce :D.
K přihlášce bych si chtěl pár věcí nastudovat aby byla aspoň trochu smysluplná, ale nahodil bych ji v nejbližší době.
Válku vedou národy, ale jsou to lidské bytosti, které musí platit.
A těm z nás kdo přežili, zůstala v pamětech hanba, bída a krveprolití.
- epilog Trojské Heleny -

Uživatelský avatar
Merthor
Rytíř Jedi
Rytíř Jedi
 
Příspěvky: 674
Registrován: 28.3.2013 18:07:44
Bydliště: Jedno malé moravské město

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Gnost Kohn » 30.12.2014 14:04:46

Jak jsem říkal na sb chatu, zajímalo by mě to... odpověd jednou za týden-dva bych dokázal. Jenom se k tomu až do 20.01.2015 nedostanu, takže bych se musel přidat později, pokud začnete dřív. Nechci zdržovat, takže asi takhle. Stejně tak pokud bude dost lidí, tak nebudu zavazet.
Moderátor roku 2012, 2013, 2015
Obrázek
"Ó, padlý Cherube, mdlít ve práci
či muce - bídno vždy! tím jist však buď,
že dobrý čin již není úkol náš:
leč zlo vždy plodit pouhá naše slast!"
John Milton, Ztracený Ráj; kniha první, 157-160

Uživatelský avatar
Gnost Kohn
Mistr Moderátor
Mistr Moderátor
 
Příspěvky: 1939
Registrován: 19.9.2009 11:19:07
Bydliště: Pandemonium

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Garth Devilman » 30.12.2014 14:12:27

Zní to zajímavě
Růži poznáš dvěma způsoby.
Buď se popícháš o její trny,
anebo si k ní přivoníš...:)
Uživatelský avatar
Garth Devilman
Mistr Jedi
Mistr Jedi
 
Příspěvky: 1695
Registrován: 27.8.2007 09:16:26
Bydliště: Štěpánov

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Phate » 31.12.2014 15:13:33

Jméno: Teyah "Tey" Nyro

Titul: Pašerák

Rasa: Zeltron

Věk: 26 let

Planeta narození: Zeltros

Životopis postavy: Příslušností ke klanu Nyro, který již dlouhá století obchoduje s uměním, jí bylo předurčeno, aby se koupala v kreditech a měla život jako z pohádky. Takový byl alespoň předpoklad jejich rodičů, Afelyena a Bytru. Dětství tedy trávila v přepychu a pohodlí rodiného sídla. Teyah život plný přepychu a pozlátek vůbec nenaplňoval. Toužila po dobrodružství, která za zády svých rodičů často vyhledávala na úkor školní docházky. Když se to její otec dozvěděl, okamžitě jí odhlásil ze školy a zařídil jí domácího učitele, který se měl starat o Teyino vzdělání a zejména jí zabránit v nebezpečných výletech. To pro ní byla poslední kapka. Když jí bylo lehce přes sedmnáct let, vytratila se jednoho večera z domu pouze s malým batohem a horou odhodlání.
Několik týdnů se potloukala po hlavním městě, kde si obstarávala oběživo krádežemi, ovlivňováním a přepíjením nebohých přespolích návštěvníků.

Jedním takovým byl i Hurd Kabal, pilot malé nákladní lodi, která převážela umění do světů Jádra. Teyah se podařilo přesvědčit Hurda, aby jí vzal na palubu a odvezl z domovského světa. Největší dobrodružství Teyina života začalo. Po příletu na hlavní planetu Galaktické Republiky se přidala k armádě, kde prošla základním výcvikem v boji, pilotování a první pomoci. Zůčastila se několika "mírových" misí, kde nabrala nejednu zkušenost a nějaké to zranění. Ani život vojáka jí příliš nenaplňoval, i když o dobrodružné výpravy nebylo nouze. Spokojená se cítila snad jen tehdy, když mohla někoho ošálit, okrást, nebo ošidit. To jí přimělo změnit působiště. Vydala se na Nar Shaddaa, o kterém bylo známo, že je semeništěm kriminálníků a podřadnných živlů. Místo, kam dozajista zapadla. Během pár týdnů se seznámila s Leonem Corinem, pašerákem, který jí velice ochotně vzal na svou loď jako výpomoc. Teyah se během následujících let naučila lépe pilotovat větší lodě, také si na vlastní kůži vyzkoušela několik nepříjemných přestřelek a prohloubila svou kriminální činnost. Po zatčení jejího zaměstnavatele a přítele nastal čas, aby se poohlídla po nové posádce.

Zbraně: Blasterová pistole, vibronůž

Styl boje: Do boje se nevrhá za každou cenu, ale když už k něčemu dojde, dovede se o sebe postarat za každou cenu. V boji na blízko využívá vibronože a bojového umění z vojenského výcviku.

Schopnosti: Zeltronské ovlivňování emocí, které často a ráda zneužívá ke svému prospěchu. Obstojná pilotka a dobrý medik. Se zbraněmi si celkem rozumí.

Charakter: Naprosto se vymyká všeobecnému stereotypu, který je její rase přisuzován. Naprosto jí nezajímá umění (pokud nejde o obchod), lenost je jí poměrně cizí, nikterak nehledá lásku (Né, že by byla frigidní a bezcitná, ale její touha po lásce není tak velká jako u ostatních Zeltronů) a rozhodně se o ní nedá tvrdit, že by byla naivní a nechala se snadno ovlivnit. Pro přidrzlou, sakrastickou poznámku nejde daleko. Pokud se s někým opravdu zpřátelí a pustí si ho k tělu, je věrná až za hrob.

Vzhled, poznámky: Vysoká necelých 1,7 m, sportovní postava, růžovo-červená barva kůže, dlouhé modré vlasy, fialové oči, velice pohledná.
Na svou rodinu myslí jenom málokdy, ale určitě by ráda věděla, jestli jsou její staříci ještě naživu.

Rozsah znalostí SW: Něco znám a co nevím, si zjistím.

Odhadovaná častost hraní: Když Síla dá, tak denně.

Kontakt: phate333[@]seznam.cz, PM
In Peace, Vigilance
In War, Victory
In Death, Sacrifice

Uživatelský avatar
Phate
Moderátor Roku
Moderátor Roku
 
Příspěvky: 967
Registrován: 28.12.2012 20:08:27
Bydliště: Coruscant

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Merthor » 01.1.2015 20:20:56

Jméno: Loert Demling (znám jako Edric, Renar Haulage, Rend)

Povolání: Primární - člen proti-pašeráckého oddělen bezpečnostních složek, sekundární - vydává se za pašeráka

Rasa: Člověk

Planeta narození: Coruscant

Věk: 27 let

Životopis: Již Loertův otec namočený v Coruscantském podsvětí si ve svých kruzích vysloužil přezdívku "Talley práskač."
Stalo se tak v důsledku snah Coruscantské bezpečnosti o resocializaci části spodních pater. Talley se na delší dobu ocitl pod tlakem z obou stran. Nakonec byl nucen uchýlit se ke zradě, přestěhovat se a začít žít spořádanější život.
Na rozmezí tohoto období se narodil Loert. První léta svého života, prožil v nižších patrech. Otec ho chtěl uchránit případného nebezpečí, jemuž byl sám vystaven a poslal ho k příbuzným, žijícím o pár pater výš. Tak Loert prožil velkou část celkem obyčejného života ve středních patrech Coruscantu, kde z obou stran zela propast. Nahoře bohatství, níž bahno.

Konfrontace s drsným prostředím Loerta poznamenala a prostředí ve kterém se narodil a vyrůstal, na něm bylo vždy znát. Nikdo nemohl zapřít, že je synem svého otce a nezdědil po něm spoustu věcí, obratnost rukou ad.
Příbuzní nejen žili v jiných podmínkách, ale měli i jiné představy. Vzali si do hlavy, že mají možnost Loerta napravit a zajistit, aby byl počestnější, než jeho otec. Ten velice obtížně odolával volání nelegální činnosti.
Loertovi příbuzní se chtěli přičinit o to, aby si Loert sehnal vhodnou práci. Nejvíce si přáli, aby se Loert stal členem Coruscantské bezpečnosti. Talleyovi se něco takového nelíbilo. Nechtěl, aby jeho syn nastoupil policejní dráhu. Loert to vnímal jinak. Nečekal to, ale bylo to z části v souladu s jeho dobrodružnými sklony.

Loert se dostal mezi uchazeče Coruscantské policejní akademie. Ukázalo se, že v tomto ohledu není nejnadanějším, ale má jiné specifické přednosti a schopnost přizpůsobit se prostředí. Byl zařazen do skupiny absolvující zvláštní výcvik. Výcvik byl sestaven tak, aby se Loert naučil všechno co mohl potřebovat a přitom podpořil, co pro něj bylo přirozené na základě genů.
Loert se naučil základu policejních metod, bojovým uměním, zacházení se zbraní, atd. Navíc se v té době, kdy absolvoval speciální výcvik, záměrně začal stýkat s otcem. Talley protestoval, ovšem později se ukázalo, že i tak dokážou najít společnou řeč a Loertovi se podařilo získat další kurz od svého otce.
Ke svým znalostem přidal schopnosti dokonale navázat kontakt s podsvětím a pohybovat se ve spodních patech. Byl schopný bojovat s nožem a vůbec s lecčím. Źe situace nevyhovovala příbuzným, bylo Loertovi i otci jedno.

Po absolvování kurzů se Loert stal součástí speciálního proti-pašeráckého oddělení bezpečnostních složek. Hned poté se vydal do terénu. Jeho prvním cílem bylo získat další zkušenosti. Pro ty účely si Loert zřídil falešnou identitu. Začal si říkat Edric a vymyslel si svůj první krycí příběh. Vycházel ze skutečných případů. Podařilo se mu získat dobrou práci přímo na hlavní planetě Galaxie, začal se učit jako technik a pak se stal objetí machinací. Jeho nadřízený byl zatčený a snad ze škodolibosti s sebou vzal ke dnu každého, koho jen mohl. Dává se na pašeráctví, protože nemůže najít žádnou práci a nic jiného mu nezbývá.
Ta historka byla dobrá i proto, že zakryla většinu Loertových skutečných nedostatečností.
Zabrala a Loert se připojil k první pašerácké skupině. U ní si začal říkat Renar Haulage a kdo ho znal, říkal mu Rend. U toho jména se ustálil. I teď se Loert hodně učil. Mezi pašeráky se začal cítit přirozeně, zlepšil se v pilotování, doopravdy se začal zabývat mechanikou a trochu navigací. Díky tomu o sobě Loert mohl s klidem vykládat, že je původně mechanik.

Naučil se, co mohl, využil roztržky a skupinu opustil. Od té doby splnil ještě několik úkolů. Nejednalo se o úkoly typu zatknout konkrétní osobu. Jeho úkolem byla špionáž mezi pašeráky. Pohyboval se mezi nimi, monitoroval, shromažďoval informace. Sem tam byl zodpovědný za menší zátah, ale málo koho napadlo přímo ho spojovat s bezpečnostními složkami. Sám s bezpečnostními složkami také nikdy neměl problémy. Vždy se mu podařilo vyklouznout. Poslední cesta ho dostala na Nar Shadaa.

Hlavní zbraň: Dvě menší, nenápadné blasterové pistole.

Záložní zbraň: Dýka vojenského typu s dlouhou matnou čepelí a tuhým ostřím.

Styl boje: Zastává strategii „nutná obrana, nebo dělej co je potřeba.“ Ze zbraní se mu častěji do ruky dostane blaster. Při boji se snaží nebýt statický, využívat situace a prostředí.

Schopnosti: Má obratné ruce a technické nadání, čehož je schopný využít ve více směrech. Celkem se vyzná v lodních systémech, naučil se spravit některé věci. Umí i pilotovat a má základy navigace.
Má pozorovací talent a to co získal v policejním výcviku. Ovládá blasterové pistole, nůž a bojová umění. V neposlední řadě má určitou znalost prostředí, v němž se pohybuje.

Vzhled, poznámky: Má trochu dobrodružnou povahu, jinak je zcela běžný člověk. Měří 175 centimetrů, má středně světlé vlasy a zelené oči. Je dost rychlý a pružný. Jeho fyzická síla je přiměřená jeho vzrůstu. Sem tam je mírně ironický. Jinak působí relativně klidným a vyváženým dojmem, zejména když se ponoří do nějaké práce. Má rád řešení problémů.
Nikdo na první pohled nepozná, že je to policista. Je trochu uzavřený a zvykl si na některé vzorce chování pašeráků.
Naposledy upravil Merthor dne 08.1.2015 23:02:26, celkově upraveno 4
Válku vedou národy, ale jsou to lidské bytosti, které musí platit.
A těm z nás kdo přežili, zůstala v pamětech hanba, bída a krveprolití.
- epilog Trojské Heleny -

Uživatelský avatar
Merthor
Rytíř Jedi
Rytíř Jedi
 
Příspěvky: 674
Registrován: 28.3.2013 18:07:44
Bydliště: Jedno malé moravské město

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Gnost Kohn » 07.1.2015 00:33:49

Některý věci ještě doladím.
____________________________________
Jméno: Klauzer "Klaus" Kreszent

Povoláníl: Pašerák

Rasa: Arkaniansko-lidský hybrid

Věk: 24

Planeta narození: Nam Chorios

Životopis: Narodil se na planetě Nam Chorois docela dlouho před její oficiální kolonizací. Těžko říct, zda jeho narození bylo jen náhodou, či vědeckým experimentem. Otce znal jen velmi málo. Prakticky nikde se nezabydlel na dlouho, neboť se s matkou často stěhovali. V sedmnácti opustil matku, když se k ní vrátil otec, už po několikáte a zdánlivě napořád.

Začal se živit po svém mužském "vzoru" a stal se z něj žoldák, aby se uživil. Možná padl do špatné skupiny, možná dobré, těžko posoudit. Vstupním testem bylo dva týdny přežít na opuštěné lesnaté planetě na kraji galaxie a zabít co nejvíce ostatních. Jako důkaz měli vzít jejich odznak žoldácké skupiny. Vojákům štěstěny bylo vcelku jedno, jak kdo příjde ke své výhře, možná jím šlo o taktiku, nebo to brali jako sport, na který sázeli. Klaus počkal, než se většina pozabíjela navzájem, pozoroval a osamocené, vyčerpané kusy zabil ze zálohy. I tak si za svůj pobyt na planetě odnesl několik jizev, zejména kvůli divoké zvěři.

Do dvaceti pracoval, jako žoldák, než přešel na "pohodlnější práci" jako nájemný vrah. Dostal menší školení v oblasti jedů, etikety a psychologie. Jeho první i poslední zakázkou bylo zaujmout, ochraňovat, pozorovat, okrást a nakonec odstranit dceru jednoho nepohodlného bohatějšího občana, jako vyrování. Jeho charisma a zvláštní zjev nejspíše zaujal a tak se dostal vcelku rychle k dívce, jež byla jeho cílem.

Jak se říká, nejlépe může herec zahrát postavu, kterou ani hrát nemusí. Sám neví, nebo si nechce přiznat, jestli propadl jejímu kouzlu náhodou či úmyslně. Každopádně se po několika letech projevila znovu jeho citlivější část. Skoro rok ji střežil, jako svůj nejcenější poklad a jestli toho byl vůbec někdy schopen, i miloval. Po téměř roce dostal rozkaz k eliminaci a převodu peněz. Otevřel v systému zadní vrátka pro pozdější převod peněz bez mrknutí oka. Hodně dlouho ale přemýšlel nad splněním druhé části úkolu. Nakonec se ale dokázal přesvědčit, že to všechno věděl od začátku a nedalo se tomu vyhnout. Vybral co možná nejhumálnější jed a s jejím posledním dechem možná odešla i většina jeho citelné stránky.

Dokázal ještě zahrát zlomeného přítele, k čemuž opět nemusel umět moc hrát. Vyhnul se tak většímu podezřejí. Nakonec byla smrt prohlášena za "přirozenou" a bezpečnostní složky na příkaz otce vyšetřovali spíše náhlý únik peněz. To byla poslední kapka z už tak dost prázdného poháru s city, když si uvědomil že její smrt byla v porování s penězi pro otce zanedbatelná. Těměř celý další dva roky strávil po kasínech a barech, kde utratil všechny peníze ze žoldácké kariéry i z podílu za vraždu, což ještě potvrdilo jeho alibi. Jeho finanční zabezpečení nebylo podezřelé, vzhledem k nepravděpodobnosti, že by bohatá dívka chodila s nuzákem.

Když mu došly peníze, vrátil se ke své bývalé skupině. Při první akci ale přišel o ruku, když jejich transport sestřelili. Kybernetická náhrada mu byla zafinancována a s vidinou "bezpečné práce" se rozhodl vydat se na dráhu pašeráků. Toto rozhodnutí mu nedělá vůbec snadná jeho chladné, většinou spíše nepřátelské chování.


Zbraně: Blasterová pistole s optikou a sekundární hlavní na otrávené šipky, nůž, omračovací obušek, mechanická ruka, sada jedů.

Styl boje: Nerad bojuje, ale rád zabíjí. Má raději jednu přesnou ránu, než dlouhé souboje, či přestřelky. Když musí, raději jde do souboje beze zbraní, či s nožem, než do přestřelek.

Schopnosti: Výborbý v boji na blízko bez či se zbraní. Dokázal střílet s různými zbraněmi, ale tréunje už jen s pistolemi. Oplývá silou a rychlostí člověka, co se udržuje ve formě, vyčnívá spíše svojí výdrží. Je vcelku vynalézavý, ale jen pokud to opravdu vyžaduje situace a je vysoká možnost smrti. Vyzná se v jedech.

Jazyky: Mluví: Basic, Arkanian ; Rozumí: Binár, Rylothean, Huttese, Bothese, Durese, Rodese, Sullustese,

Povaha: Víte jak se říká, že hodní lidé umírají brzo a kurvy zůstávají? Klaus se dá zařadit spíše do té druhé skupiny. Sám sebe vidí, jako vyšší druh, i nad čistokrevnými Arkaniány. Vše dělá jen za účemel zisku. Vztahy navazuje jen na dobu nezbytně nutnou a jen při viditě přínosu pro jeho osobu. Všichni ostatní vidí jen, jako překážku a má pramalý respekt k životu těch, které nezná. Můžete potkat jeho tichou část, která vás nechává v neustálém monologu, nebo jeho mluvnější část, která spíše monolog vede. Nikdy v přítomnosti jiných nesundává rukavici a nenosí krátké rukávy. Jakékoli pocity, či občasné výčitky utápí v alkoholu. Vidí, jako snadnější možnost někoho střelit do hlavy, než dlouhé rozhovory, ale dokáže se držet dál, pokud nemusí vyjednávat zrovna on. V jiných ohledech

Vzhled, poznámky: Lidská část mu propůjčila pět prstů a lidské oči se světle modrou duhovkou. Arkanianská část zase bílou kůži i vlasy. Většinou se obléká do černé, dlouhých kabátů a rukavic. Levou ruku má kybernetickou. Náhrada začíná hned u ramene, nemá problém drtit kosti. Snažil se, aby byla ruka dostatečně odstíněna vůči zkratování, přetížení a EMP, nic ale není stoprocentní. Plášť ruky je složen z jednotlivých stříbřených segmentů, které jsou tvarovány podle jeho pravé ruky, takže jde hůře poznat, že jde o protézu.

Rozsah znalostí SW: Kolísající

Odhadovaná častost hraní: Pokusím se stíhat jak to půjde

Kontakt:
Herr Gnost Kohn
Böhmen und Mähren
Moderátor roku 2012, 2013, 2015
Obrázek
"Ó, padlý Cherube, mdlít ve práci
či muce - bídno vždy! tím jist však buď,
že dobrý čin již není úkol náš:
leč zlo vždy plodit pouhá naše slast!"
John Milton, Ztracený Ráj; kniha první, 157-160

Uživatelský avatar
Gnost Kohn
Mistr Moderátor
Mistr Moderátor
 
Příspěvky: 1939
Registrován: 19.9.2009 11:19:07
Bydliště: Pandemonium

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Artie » 07.1.2015 20:45:03

Já se sem hlásím jako Garthův či Merthorův pes, dám sem přihlášku až mi objasní své postavy.
Artie
 

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Jordi Linx » 07.1.2015 21:23:17

Jméno: Axis Aran

Hodnost: "Kapitán" pašerácké lodi

Rasa: Anomid

Věk: 32let

Planeta narození: Yablari

Životopis postavy: Axis pocházel z technologicky zdatného a pacifistického národa, což se z počátku podepsalo na jeho výchově. Ale sotva začal studovat, tak se do pozice jeho ústředního zájmu dostala technologie vesmírného letu a samozřejmě dívky, jak bývá u teenagerů populární. Obojí mu nakonec zůstalo po celý život a různě to míchalo s kartami jeho osudu.

Těsně před koncem svého studia získal místo prestižní stáže na Corellii přímo ve zdejších loděnicích. Nebylo sice jednoduché získat povolení pro odlet z Yablari, ale Axisovi se poštěstilo a mohl tak studovat přímo v jedné z nejznámějších firem budujících frachťáky. Zvědavost Axisovi nedala a do popředí jeho zájmu se dostávaly různé modifikace, k nimiž jako corelliánské konstrukce byly stvořené. Pramálo mladého studenta zajímalo, co všechno s tím souviselo a tak se postupně dostával do společnosti té šedé sféry. Díky několika známostem a jeho schopnostem si tak občas začal přivydělávat jako pomocný technik právě u různých pašeráků a ne až tak legálních obchodníků. A nejenomže si takhle sem tam vydělal nějaký kredit, ale získal také přehled o různých speciálních rozšířeních a vybavení do lodí. Naučil se mimo jiné karetní hry, obstojně chlastat a pokračoval ve svých lovech na děvčata.

Když se po roční stáži vrátil domů, jakoby se octnul v nějakém jiném světě - který pro něj už byl prakticky nepochopitelný. Názory, stranění se galaxie a pacifismus přišly Axisovi najednou neuvěřitelně cizí a tak dokončil studium a z kreditů našetřených ze svých brigád zmizel z Yablari pryč. Takhle začalo několik let, kdy se potloukal od přístavu k přístavu jako technik, studující všemožné úpravy, realizující je a napomáhající všemožným pašerákům. Mezi nimi si získal dost slušné jméno a kdyby chtěl, tak by si mohl i otevřít vlastní obchod na úpravy všeho druhu, ale cestování už měl Axis v krvi a tak si postupně za našetřené kredity pořídil svůj první frachťák, byť se jednalo o naprostý šrot.

Díky předešlým známostem neměl Axis problém sehnat první práci a začal tak práci "počestného" obchodníka. Samozřejmě jen do té doby, než mohl provést první úpravy na lodi, první vytvoření tajné pašovací schránky, první elektronickou rušičku. Pašování a přecházení přes bezpečnostní hlídky se pro něj staly jeho životní hrou a postupně si začínal troufat na větší a větší cíle. Jeho soudnost mu však jasně napovídala, že s větší lodí a většími cíli bude potřebovat i větší posádku.

Primární zbraň: Těžká blasterová pistole SSK-3 s modifikacemi, úprava hlavně pro větší dostřel a přesnost, na úkor toho o něco pomalejší rychlost střelby, přidaný laserový zaměřovač a optické hledí s elektronickými zaměřovači, na hlavni vyryto "S láskou Kaiila"

Sekundární zbraň: Pěsti a jeho rukavice.

Styl boje: Při boji s blasterem běžný - krytí, střelba a přesun. Rád používá různé granáty a když má k dispozici, tak i automatické věže. V případě boje jeden na jednoho má vytrénovaný klasický "hospodský styl". Díky své postavě a přirozené síle získané manuální prací nikdy neměl problém se sílou rány, častost jeho výstřelků s dámami a život mezi pašeráky jej navíc mnohokrát přivedl do klasických rvaček a Axis to pojal jen jako další výzvu. Jako rváč tedy patřil mezi neoblíbené soupeře a měl připraveno i několik vlastních úderů. Jeden z nich například předpokládal protivníkův útok na jeho vokalizér, který značné množství jedinců považuje i za dýchací masku - v boji to je pak jen past na soupeře.

Schopnosti: Je schopný technik, především se specializací na vylepšení a dostání ze všeho více, než by kdo očekával. Obzvlášť překvapivé výkony dovede získat z lodních zbraňových systémů, ale více dovedl vymačkat ze všeho, co se nějak vztahovalo k lodím a občas i u zbraní. Ostatní zařízení však už

K tomu se naučil dost dobře pilotovat - nicméně střelec, kuchař nebo medik to rozhodně není.

Dovede z potřebných součástek konstruovat různorodé automatické věže, ať už blasterové, nebo třeba i minometné. Vždy záleží na dostupných součástkách a vybavení.

Vzhled: Jako každý anomid v nejlepším věku měl bujný porost vlasů, byť jej udržoval krátký a relativně neučesaný, což však byl úmysl pro dosažení rebelského vzhledu. Na pravém uchu měl přišpendlenu zdobnou náušnici z electra a mythry, i když její velikost překrývala praktici polovinu kraje ucha. Na náušnici samotné byly vyryty symboly, jejichž význam nikomu neprozradil.
Na svůj druh byl nadprůměrně vysoký - 1,92m, měl odstín kůže mezi světle modrou a lehce fialovou a jeho oči byly v modrém odstínu hlubokého oceánu Mon Calamari.

Stejně jako všichni členové jeho druhu nosil vokalizér, ale nepoužíval pouze jeden typ. Ve své vestě měl vždy tři náhradní vokalizéry k jednomu, který používal jako primární. Ten byl v jednoduchém světle modrém designu, který budil spíše dojem příslušenství, než jakéhokoliv zařízení a měl příjemný hlas. Druhý vokalizér měl hrubý bas, byl červeno černý a označoval jej za "vyjednávací a pro tvrdou práci", obecně měl zkusmo budit i hrůzu, což jen podporoval agresivní design. Třetí variantu měl jako "nenápadnou" a to v prostém šedém designu, se ztlumeným hlasem, jenž měl být co nejvíce nevýrazný. Poslední byla speciální varianta pro pohyb v džungli a podobných přírodních podmínkách, kdy design byl v tmavě zelené a kromě vokalizéru obsahoval i širokou škálu různých filtrů, hlas byl navíc filtrován tak, aby byl zaznamenatelný pouze v určitých frekvencích a nedráždil tak většinu zvěře. Každý vokalizér měl v sobě navíc základní filtry, čímž byly jednoduše redukovány vlivy všemožných pachů, ale téže i jedů a nemocí šířených vzduchem.

V oblečení nebyl nikdy příliš vybíravý a klonil se spíše k užitku - sytě hnědé kalhoty žíhané světlejší hnědou, košile různých barev (bílé, černé, sytě zelené, rudé), které vždy překrýval kaštanově hnědou vestou. Ta byla vyztužena a dovedla ztlumit některé jednoduché projektilové zbraně, stejně jako ztlumit efekt blasterového výboje, byť ani zdaleka nemohla konkurovat klasickému brnění. Ve věstě pak kromě vokalizéru nosíval komlink, náhradní sady filtrů, zásobníky, komlink, pár drobných kreditů a samozřejmě tam měl připravené pouzdro na blaster, pokud jej potřeboval skrýt. Na kalhotách nosil pásek s pouzdrem na blaster, několika pozicemi pro zavěšení dalších věcí a zdobnou sponou s motivem draka krayta. Přes to vše občas nosil pláště různých barev, nejčastěji však černý s několika azurovými pruhy na levé straně.

Nosil také černé rukavice z pevné kůže, které byly vevnitř mírně zpevněny na pozicích kloubů.

Poznámky: Shora na levém stehně má jizvu a druhou má pod pravou rukou. O jejich původu se nešíří a ani z nich není jasné, zda-li jsou následkem boje nebo třeba nějaké technické nehody.

Věrnost vůči ostatním nepatří mezi jeho hlavní koncepty, i díky tomu nemá problém lovit v každém přístavu jiné dívky a mít na každé planetě jinou dámskou společnost. Pokud chce, tak má chování velice vytříbené, přeci jen se na něm létá s pašeráky podepsala i v tomto směru.

Ohledně techniky a dívek se považuje za hodně sebevědomého, většinou však zcela oprávněně, jinak bývá pozorný a analyzující. Morální dilemata navíc už dávno neřeší a při vzpomínce na standardy své společnosti se spíše zasměje a řekne, že anomidem zůstává pouze, co se obliby v technice týká.
Největší odměnou pro Jediho je radost a štěstí v myšlenkách a výrazech těch, které zachránil nebo kterým pomohl.

Obrázek
Uživatelský avatar
Jordi Linx
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 6488
Registrován: 14.11.2007 09:50:20
Bydliště: Fyodos

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Garth Devilman » 07.1.2015 21:48:55

Jméno: Arryana

Titul: Pašerák

Rasa: Lorrdian

Věk: 44 let

Planeta narození: Coruscant

Životopis postavy:

Arryana je dcera „slavné“ herečky, která se proslavila především díky rolím v „béčkových“ filmech. Nepříliš nadšena matčiným životním stylem Arryana se snažila distancovat co možná nejvíce a najít si vlastní cestu, bohužel to nedopadlo tak jak si představovala.

Ve školních letech působila jako nadané děvče se slabostí pro jazyky, což nebylo nic překvapivého. Nicméně vzhledem k matčiným méně než důmyslným životním krokům a postojům musela se svých snů vzdát. Zúčastnila se pár záležitostí „pro dospělé.“

Arryana měla obrovskou vášeň pro bojové sporty. Díky své atletické postavě a bývalému členu republikových jednotek jménem Krayo, byla Arryana více než zdatná v bojových dovednostech a základech vojenského výcviku. Své schopnosti zužitkovala v talentové soutěži „Vzhůru ke hvězdám“ a získala tak ve svých 20 letech první filmový kontrakt.
Po dvě desetiletí dobývala filmové mety a srdce fanoušků. Co ji donutilo stáhnout se do ústraní není jasné…

Zbraně: Blasterová pistole, ale i obliba těžšího kalibru

Styl boje: Velmi dobře umí odhadnout a využít situace. Se situacemi se vypořádá rychle, místy neortodoxně ale efektivně.

Schopnosti: Vysoká inteligence, znalost jazyků menšího počtu obecných jazyků, (nedostatek vzdělání) – postupné sebevzdělávání, schopnost improvizace

Charakter: Arryana především hraje svou hru. Může být dobrým spojencem, ale také zarputilým nepřítelem.

Vzhled:

Atletická postava (na svůj věk stále k světu)
Výška: 168 cm
Oči: šedé
Vlasy: Tmavě hnědé (nejčastěji v drdolu, místy rozpuštěné)

Odhadovaná častost hraní: 1-2x týdně
Růži poznáš dvěma způsoby.
Buď se popícháš o její trny,
anebo si k ní přivoníš...:)
Uživatelský avatar
Garth Devilman
Mistr Jedi
Mistr Jedi
 
Příspěvky: 1695
Registrován: 27.8.2007 09:16:26
Bydliště: Štěpánov

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Xavier » 08.1.2015 18:41:53

OK, končím nábor, zítra odpoledne-večer nahodím NPC zbytek posádky a info o vaší lodi
V sobotu či v neděli pak bych měl být schopen nahodit začátek mise.
do té doby se prosím seznamte s postavami svých kolegů (od začátku mise si již znáte)
Spousta lidí se stále ptá, jaký je smysl života. Měli by se spíše ptát, zda jejich život vůbec smysl má.
Hope is dead.
It's 12th October 1985. Tonight Comedian died in New York.
Gentleman, welcome to Dubai.
Uživatelský avatar
Xavier
Sith
Sith
 
Příspěvky: 2628
Registrován: 18.11.2008 11:55:38

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Xavier » 09.1.2015 17:56:18

Zde máte slibovanou loď a zbylé členy posádky. Prosím seznamte ses nimi, než začnete hrát. Tito jsou prozatím NPC, pokud by se někdo chtěl v průběhu hraní mermomocí zapojit, může získat povolení a dotvořit je a hrát za ně.
Prosím nekoukejte na pravopis a pod. psal jsem to ve spěchu.

Loď:
"Dug's slime"

Consular-class space cruiser

výzbroj:
2 turbolasery po stranách bývalého záchraného modulu (připojeny svépomocí)

Hyperpohon:
třída 1,8 hlavní
třída 22 záloha

poznámky:
záchranný modul již není záchranný, byl totiž napevno připevněn k lodi v rámci úprav a připojení turbolaserů
jedná se již o starší loď která prošla mnohými úpravami a vylepšeními
o něco rychlejší než běžné lodi této třídy, štíty však dost často bývají náladové a samotný trup také již není v nejlepším stavu.
Po celé lodi se dají najít různá vylepšení která posádka instalovala

Zbytek posádky (prozatím NPC)
Jméno: Sheshe "Doktor eutanázie" Hiyel

Titul: Pašerák, medik

Rasa: Selkath

Věk: 39 let

Planeta narození: Manaan

Životopis postavy:
Sheshe byl vždy fascinovám medicínou a nikoho tedy nepřekvapilo, kdž ji začal studovat, již během studia však začal dělat poněkud problémy se svojí kontroverzní etikou, která se od té běžné lékařské dosti lišila. Nebál se prodat drahé léky potřebným, přestože k tomu neměl povolení, ale i se nebál i ukončit pacientův život, neměl-li již naději. Kvůli tomuto se dostal do problémů brzy po odpromování. Nijak jeho kariéře neprospělo ani to, žeo něm kolovali fámy, že si sám s oblibou nasazuje různé léky, jen proto aby se cítil lépe a že je tedy v podstatě narkoman. Po pár letech i kvůli tomu ztratil svou lékařskou licenci, nikoliv však své schopnosti.
Nějakou dobu se živil jako lékař pro podsvětí, kdy zachraňoval životy těm co nemohli do oficiální nemocnice, či i párkrát předstíral že je stále ještě doktor a vedl zlodějné nájezdy do nemocnic. díky tomu si v podsvětní získal celkem jméno, ale i pozornost zákona, takže začal raději cestovat, a začal brát podsvětní zaměstnání spojená jak s medicínou, tak scestování mezi planetami. Fámy o tom, že ujíždí na drogách, ač nikdy nepotvrzené nadále přetrvávali, takže ho vždy všichni drželi mimo dosah převažovaných drog, byly-li na palubě.

Zbraně: Blasterová pistole, skalpel

Styl boje: Mizerný střelec, se svým skalpelem však vládne velmi obratně a ví kam komu má mířit, aby ho maximálně zranil

Schopnosti: Schopný lékař, vynalézavý, umí rychle přemýšlet

Charakter: cynický, věrný své přezdívce (nikdo mu již jinak než "Doktor Eutanázie" neřekne) když někoho léčí, dá si opravdu záležet, pokud však nesezná, že již není pomoci, pak neplýtvá námahou, léky ani konejšivými slovy




Jméno: "Punk"

Titul: Pašerák, technik

Rasa: Verpin

Planeta narození: Korpil

Životopis postavy:
Coby zcela nezajímavý člen své rasy neměl "punk" žádné jméno, nezajímavé bylo i to, žeměl talent pro techniku a věnoval se jí, to bylo pro jeho druh běžné. co však již běžné nebylo byla jeho divoká povaha, vždy byl pro každou špatnost a trable na sebe nikdy nenechaly dlouho čekat, problémy se zákonem měl ještě coby dorostenec. aby se od ostatních co nejvíce odlišoval nosil na těle "bojové malování" a byl členem malého gangu potížistů.
Díky svým problémům se zákonem ho legitimní společnosti nechtěli zaměstnat a hledal tedy obživu spíše u pašeráků žoldáků a pirátů.díky svému téměř až anarchistyckému chování si nakonec vyzískal přezdívku "Punk"

Zbraně: Blasterová pistole, vyztužený hydroklíč

Styl boje: Průměrný střelec, využívá své nástroje, nejen k účelu ke kterému byly vytvořeny, boj však rozhodně není jeho doméno a tak přestřelky raději nechává na svých kolezích

Schopnosti: nadaný mechanik

Charakter: prostořeký, mnohdy vulgární, není snadné s ním vycházet, často ostatní uráží




Jméno: Anchor Nad "Drobeček"

Titul: Pašerák, zástupce kapitána

Rasa: Houk

Planeta narození: Saleukami

Životopis postavy:
Anchorneměl moc ponětí co chce v životě dělat, když tedy k nim na školu, kde se učil přišli vojáci a nabízeli místa v armádě, řekl si proč ne a přidal se. Zde si život bojovníka zamiloval a seznal, že každý problém (dle jeho mínění) lze vyřešit dostatečně velkou zbraní a dostatkem munice, vzhledem k tomu že mu i zcela chyběl patriotizmus a měl hluboko do kapsy nenechal se dlouho přemlouvat, a prodával podsvětí vojenské zbraně a munici, když se na to přišlo, nečekal a nastoupil sám do lodi pašeráků s poslední dodávkou. Jednalo se o loď "Dug's slime". Kde byl rovnou přijat coby člen posádky. Se svými novými kolegy se dosti spřátelil, dosti ho tedy poté sebralo, když, poté co byli přepadeni celní stráží, celá posádka během nepřátelského nalodění na jejich loď padla. On sám díky svému vojenskému výcviku přežil a dopravil silně poškozenou loď do bezpečí. Nehctěl se lodi vzdát, ale věděl že sám ji spravovat nemůže, uzavřel proto pakt s jedním známým pašerákem, který se dostatečně vyznal v technice a byl i vynalézavější, což bylo pro jejich potřeby důležitější, tím novým společníkem byl Axis Aran, který se i stal kapitánem nově se tvořící posádky, zatímco, Anchor přijal roli prvního důstojníka. Díky dlouholeté známosti a tomu že společně opravovali loď, která byla téměř na odpis se s kapiténem v rámci možností spřátelil, ale smrt jeho bývalých přátel ho však utvrdila v tom, aby další přátele nevyhledával

Zbraně: Těžký opakovací blaster se spoustou munice, tříštivé granáty

Styl boje: výborný střelec, často svůj cíl zasype přívalem střel, boj si vždy užívá

Charakter: odměřený i když často agresivní, díky tomu že je velký a svalnatý i na Houkské poměry nemá v bitkách problémy
Spousta lidí se stále ptá, jaký je smysl života. Měli by se spíše ptát, zda jejich život vůbec smysl má.
Hope is dead.
It's 12th October 1985. Tonight Comedian died in New York.
Gentleman, welcome to Dubai.
Uživatelský avatar
Xavier
Sith
Sith
 
Příspěvky: 2628
Registrován: 18.11.2008 11:55:38

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Xavier » 10.1.2015 20:55:45

MPM nahozena, naleznete ji zde: viewtopic.php?f=53&t=4448
Spousta lidí se stále ptá, jaký je smysl života. Měli by se spíše ptát, zda jejich život vůbec smysl má.
Hope is dead.
It's 12th October 1985. Tonight Comedian died in New York.
Gentleman, welcome to Dubai.
Uživatelský avatar
Xavier
Sith
Sith
 
Příspěvky: 2628
Registrován: 18.11.2008 11:55:38

Re: Pašerácká MPM

Příspěvekod Dash Spience » 10.3.2015 22:11:15

Jméno: "Punk"

Titul: Pašerák, technik

Rasa: Verpin

Planeta narození: Korpil

Životopis postavy:
Coby zcela nezajímavý člen své rasy neměl "punk" žádné jméno, nezajímavé bylo i to, že měl talent pro techniku a věnoval se jí, to bylo pro jeho druh běžné. co však již běžné nebylo byla jeho divoká povaha, vždy byl pro každou špatnost a trable na sebe nikdy nenechaly dlouho čekat, problémy se zákonem měl ještě coby dorostenec, aby se od ostatních co nejvíce odlišoval nosil na těle "bojové malování", což bylo podle něj množství kruhů a teček po těle a byl také členem malého gangu potížistů. Z počátku to byly klukoviny, typu sabotování repulzorového křesla učitele, což mělo za následek učitelovo skoro zabití a dlouhý pobyt v bactě, ale pokračovalo to i drobnými krádežemi typu swoop, speedr a podobně. Sem tam otvíral a přeprogramovával, ale to umí každý Verpin nebo skoro každý, kdo ne je s prominutím pěkný kripl, teda aspoň to si myslí Punk.
Díky svým problémům se zákonem ho legitimní společnosti nechtěli zaměstnat a hledal tedy obživu spíše u pašeráků žoldáků a pirátů. V posádkách se vyznačoval tím, že většinou už po ránu někoho naštval a urazil. Nic co by nebylo mezi pašeráky nebo piráty běžné. Kapitány poslouchal, ale vždycky si musel rýpnout nebo je skoro poslat do pryč. Pokud se pohyboval mezi piráty, rád sabotoval nebo přeprogramovával lodě, které nechaly jít. Pak se strašně bavil při pomylšení na posádku, která nemůže prolomit jeho kódy. Díky svému téměř až anarchistickému chování si nakonec vyzískal přezdívku "Punk".

Zbraně: Blasterová pistole, vyztužený hydroklíč

Styl boje: Průměrný střelec - radši se kryje a moc nevylézá, využívá své nástroje, nejen k účelu ke kterému byly vytvořeny - i hydroklíčem do hlavy to bolí, boj však rozhodně není jeho doméno a tak přestřelky raději nechává na těch co to umí líp.

Schopnosti: Nadaný mechanik, průměrný střelec a taky průměrný pilot - přeci jenom když člověk něco opravuje nebo se v tom hrabe, praxi získá

Charakter: Charakter je takový, že má velice prořízlou pusu. Neštítí se moc ničeho a kapitána i když ho poslechne klidně pošle do pr...Ne, že by to dělal často u kapitána ne, ale ostatní to je jiná káva. Baví ho urážet ostatní a sledovat jak se vztekají. Má rád svou kůži a nerad jí nastavuje, přeci jenom je to technik a zajímají ho možná uznání své práce a kredity. Kdo si zvykne, tak zjistí, že to není tak hrozný, ale kdo ne, tak má s Punkem problém dost velký.

Vzhled: Jak je průměrný svým uměním u Verpinů tak i vzhledem. Vysoký 1,87 metru se zelenou kůží a červenýma očima. Na sobě nosí černou koženou vestu a opasek s blasterem a nástroji.

Znalosti: Věřím, že rozsáhlé a co nevím najdu :)
,,Nepřítel mého nepřítele je stále ještě i můj nepřítel."

Alpha-63 Dash
Uživatelský avatar
Dash Spience
Seržant
Seržant
 
Příspěvky: 997
Registrován: 09.9.2007 09:11:25
Bydliště: Nar Shaddaa


Zpět na MPM a Aréna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník