Od událostí na planetě Ruusan uběhlo již sedmnáct let. Sithský Řád, jak ho galaxie znala, byl zničen a jeho následovníci byli buď mrtví, nebo se skrývali na okraji společnosti. Republika se vzpamatovávala z tisícileté války proti krutému nepříteli. Pro mladého Quirea Tanna byla tato léta ve znamení dospívání a vzpamatovávání se z něčeho, co si úplně nepamatoval, ale co mělo dozajista otočit jeho život o sto osmdesát stupňů.
Byl to necelý rok, co se Quire rozhodl jít po vlastní ose a opustil svou adoptivní rodinu. Spolu se svým mentorem, přítelem a trenérem Faaretem se potloukal galaxií a účastnil se nejednoho šermířského turnaje, aby tak zaplatil své výlohy na cestování a vypiloval své šermířské schopnosti.
Dubrillion, turnajová aréna:
Soupeřův meč rozčísl vzduch těsně vedle tvé hlavy. Tento výpad tě donutil ustoupit o dva kroky dozadu, takže jsi se dostal na okraj vytyčeného pole. Togorian, který stál proti tobě, byl mnohem vyšší, mohutnější a jeho údery připomínaly nárazy těžkotonážního kladiva. Jedinou jeho slabinou byla rychlost, které jsi nyní využil a přesně mířeným podnutím jsi rozřízl soupeřův bok, jak se snažil rozmáchnout, aby tě rozpůlil vedví. Vítězství bylo tvé. Togorian uznale pokýval hlavou a uklonil se vítězi.
"Vítězem je mistr Quire Tann!" oznámmil rozhodčí stojící nedaleko vás a kontrolující celou situaci. Následoval zuřivý potlesk. Návštěvníci turnaje se doposud velmi dobře bavili a některé souboje opravdu stály za to. Sešlo se zde velké množství dobře známých šermířů z celé galaxie. Turnaj velkého Burjaha Hutta lákal zvučnými jmény a zejména velice tučnými odměnami za přední pozice. Startovné na turnaji vás stálo veškeré úspory a bohužel vyšlo pouze na jednoho z vás. Faaret rozhodl, že se zůčastníš ty. Pokud by se vám podařilo vyhrát, částka by desetinásobně převyšovala váš prvotní vklad a na pár měsíců by vám zajistila velice slušný život.
Celý turnaj se odehrával v soukromém paláci, který měl rozlohu menšího města. Souboje jako takové pak měly své místo v obrovské hale, která tvořila centrum celého paláce. Bylo zde deset soubojových ploch, na kterých se bojovalo ve třech kategoriích. První z nich byl boj beze zbraně, bez pravidel. Druhou kategorií byly souboje s tyčí. Poslední a tou nejvíce sledovanou pak souboje v šermířských dovednostech. Ty se trochu netradičně zakládaly na úderech do živého. Kdo první krvácel z horní části těla, prohrál. V této kategorii jsi soutěžil i ty a doposud jsi neprohrál.
Ve zbytku paláce se pak dalo najít prakticky cokoliv co člověk potřeboval. Pokud jste měli dostatek kreditů, nemuseli jste z paláce vystrčit nos. Což by ovšem byla škoda, neboť Dubrillion byl známý svými nádhernými lesy a hlubokými oceány.
"Vedl sis skvěle." pochválil tě tvůj trenér, zatímco utíral tvou cenou čepel od soupeřovi krve. "Příště si dej větší pozor na rozložení váhy. Zadní noha musí být mírně pokrčená, abys mohl okamžitě vyrazit kupředu." neodpustil si menší poznámku. Učil tě již léta, ale stát se vynikajícím šermířem trvalo mnohonásobně déle. Neustále se snažil tvé schopnosti zlepšovat, i když v poslední době se musel opravdu snažit aby nalezl aspoň nějakou chybu v tvém počínání.
"Teď máme dvě hodiny čas do dalšího souboje, takže si můžeš trochu odpočinout. Můžeme se porozhlídnout po paláci, nebo trochu doplnit energii." seznámil tě s časovým harmonogramem a navrhl, co by jste ve vymezeném čase mohli dělat.
___
Přeji příjemné hraní