Představte se

Debaty o záležitostech ze Star Wars, tématech v rámci fóra, či jiných věcech

Moderátor: Moderátoři

Kapitan.Solo

Představte se

Příspěvek od Kapitan.Solo »

Zde můžete uvést něco o sobě samých. Jmenovitě věk, bydliště, zájmy, povahu,... To, co vás na světě štve, co vás naopak baví a kdo chce, může přidat i foto.
Naposledy upravil(a) Kapitan.Solo dne 28.8.2007 12:30:09, celkem upraveno 1 x.

Kapitan.Solo

Příspěvek od Kapitan.Solo »

Já jsem Honza, ale samozřejmě Han je lepší. Je mi 19 let a pracuju jako správce počítačových sítí v jedné větší firmě. Bydlím kousek od Opavy, což je nádherné město. Rád si zahraju fotbal, floorball a zhruba před rokem jsem dělal Kung-Fu, pak jsem přestal (finančně a časově náročné), nejvíc času věnuju svojí dlouholeté přítelkyni, která má svět sw také ráda a podporuje mě v mém zájmu. Občas mi hrábne a vzbudím kolem půl noci kamaráda neustávajícím prozváněním a vyrázíme na kolech ven. Vrátíme se ráno, ale to není moc dobré, zvlášť, když ihned musíte jít do práce.
Na Star Wars mě před mnoha lety nalákal můj kamarád a od té doby vždy, když si sw pustím, mám hned o dost lepší náladu. Myslím si, že bych mu měl jednou poděkovat.

Todrias Falco

Příspěvek od Todrias Falco »

Ja som Rasťo, mám 20 rokov a star wars ma začali baviť asi odvtedy, čo vyšla do kín Skrytá hrozba. Bývam v malej dedine kúsok od Lukáša alias Eldara. Chodím na súkromnú obchodnú akadémiu a nechtene idem po stopách mojej sestry Táni, ktorá má 27 rokov. Ostatné informácie sú Top Secret, zatiaľ.

Uživatelský avatar
Lumik Polni
Učedník
Učedník
Příspěvky: 285
Registrován: 25.8.2007 20:41:33
Bydliště: Zapadlý statek na Dantooine
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lumik Polni »

Jméno: Zbyněk ( po otci )
Příjmení: Vajda
Bydliště: Opava, Palackého 12
Věk: 16, teda aspoň myslim