Naima Shala - Gwendolin

Zde naleznete hodnocení dokončených výcviků a misí pro toto období.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MrTukan
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 2575
Registrován: 22.3.2008 23:43:55
Bydliště: Olmitz
Czech Republic

Naima Shala - Gwendolin

Příspěvek od MrTukan »

Základní informace:

Jméno: Naima Shala
Povolání: Zlodějka, lovec odměn
Rasa: Twi'lek
Rok narození: 53 BBY
Planeta narození: Ryloth

Životopis postavy: Naima se narodila na domovské planetě Twi'leků Rylothu. Její vzpomínky na tento svět jsou však velmi matné, protože valnou většinu života strávila na palubě otcovi vesmírné lodi Mission a na Nar Shaddaa.
Její rodiče Bib Shala a Ree Shala se živili jako zloději a překupníci s uměním a artefakty. Vykrádali hrobky, archeologická naleziště a získané cennosti odváželi na Nar Shaddaa, kde je prodali za nejvyšší nabídku. O kupce nebo nové zakázky neměli nikdy nouzi. Bibův nevlastní bratr byl vysoce postavený Twi'lek. Jeho loajalita, ambice, mazanost a podlost udělali dojem na hutta, pro kterého pracoval a následně ho povýšil na šéfa překladiště a zdejší základny. Díky tomu mohli na měsíci využívat plně vybavenou základnu. V honbě za lepším životem kývali manželé čím dál častěji na nebezpečnější práce, během nichž je malá Naima nemohla doprovázet. Zůstávala tedy u strýce, který si brzy povšiml její zvídavosti a zručnosti. Správně odhadl, že s patřičně zvolenou výchovou bude z dívenky prvotřídní zločinec. K tomu ale zároveň potřeboval mít nad Naimou neomezenou kontrolu. Poslal tedy její rodiče na zdánlivě snadný úkol, na jejímž konci byl Bib uvězněn a Ree vzata do otroctví.
V tu chvíli mu již nic nebránilo vychovat dívenku k obrazu svému. Roky plynuly a z Naimi vyrostla krásná a nebezpečná Twi'lečka. Pokud nezdokonalovala své střelecké schopnosti, trávila většinu volného času ve své dílně, kde se věnovala své vášni. Hackerství a hraním si s droidy. Ze zdánlivě mírumilovného robota dokázala udělat smrtelnou zbraň. Což předvedla při svém prvním úkolu, který byl zároveň jakousi závěrečnou zkouškou: zbavit se nepohodlného úředníka, který se začal příliš zajímat o aktivity naší organizace. Tento muž byl více než opatrný. Ven vycházel zřídka a pouze v doprovodu ochranky. Jediný, kdo se k němu bez problému přiblížil, byl jeho protokolární droid. Během noci, kdy se robot nabíjel ze sítě, mu Naima nahrála do systému virus, na jehož základě byl nucen vyhledat servis. Do něho se Twi'lečka společně s dalšími kumpány vloupala a provedla několik úprav. Do útrob droida umě přidělala trhavinu, doplněnou o množství ostrých plíšků a kuliček. Z protokolárního droida se stala chodící mina, která v blízkosti svého pána explodovala. Do všech stran se navíc rozletěly drobné předměty, které dokonaly dílo zkázy. Nyní se 21letá Naima vrací ze svého prvního úkolu domů, zpět na základnu, sdělit strýci smutnou novinu o mužově předčasném skonu.


Schopnosti: Strýc si dal velmi záležet, aby z Naimi vyrostl velmi všestranný zločinec. Dokáže používat většinu zbraní (průměrný střelec). Vyzná se ve výbušninách a jejich deaktivaci. Je slušná pilotka (naneštěstí bez lodi). Prošla výcvikem boje beze zbraně, ale těmto střetům se snaží vyhýbat a eliminovat svůj cíl na dálku (jako žena se silou nemůže mužům rovnat, proto konflikty řeší na dálku). Velmi dobrý hacker a mechanik.

Vzhled: Vysoká 168 cm, barva kůže: tmavší levandulová, štíhlá, velmi atraktivní, atletické postavy

Vlastnosti: Stejně jako většina obyvatel Nar Shaddaa je i Naima nedůvěřivá. Stoprocentně se spoléhá pouze na sebe. Snaží se příliš nevyčnívat. Pokud to práce nevyžaduje, nenosí extravagantní oblečení, jako některé příslušnice její rasy. Inteligentní, bystrá, se smyslem pro humor. Ráda prohlašuje, že tuto práci dělá jen pro kredity, což je jen částečná pravda. Ve skutečnosti jí jednoduše baví. Společnost vrahů, pašeráků a podobných živlů jí vyhovuje. Je velmi opatrná. Své cíle často nějakou dobu sleduje, než zasáhne.

Poznámka:
Spiderbot - vlastnoručně vyrobený droidí společník s umělou inteligencí (hlavní úkol - chránit svou paní)
- veliký asi 30 cm (schopný prolézt různé šachty)
- velmi pohyblivý, rychlý, zvládne šplhat po stěnách
- na nohách má výsuvné vibročepele určené k podřezávání šlach a žil
- na vzdálenost jednoho metru dokáže proti protivníkovi použít energetický výboj, který ho omráčí
- dokáže ho ovládat přes náramkový počítač
Spiderbota zkonstruovala proto, aby si udržela nepřátele dál od těla. Všude ji doprovází. Neustále sleduje okolí a je připravený zaútočit, pokud vyhodnotí, že je jeho paní v bezprostředním nebezpečí. V "očích" je zabudovaná kamera, která je propojená s náramkovým počítačem. Naima tak dokáže droida přesně ovládat a navigovat. Sám se dokáže připojit ke konzolím a umožnit tak své paní přístup k systému.




Výcvik: Jenom slabé děvče?
Vedl: MrTukan

Hodnocení:
Tvar příspěvků: S příspěvky sis obvykle hezky vyhrála, byly obsáhlé, doplněné o popisy, téměř bez gramatických nebo jiných písemných chyb. Na každém z nich byla vidět snaha o to, aby byl co nejlepší.

Chování charakteru: Hezky ses vžila do role mladé začínající lovkyně, která to v životě neměla nijak snadné a které je stále na někom závislá. V souvislosti s nedořešenou minulostí a propracovanými myšlenkovými pochody se ti nedá nic vytknout. Postava se obvykle chová logicky, i když je někdy trochu roztržitá.

Reakce na podněty: Jak já obvykle říkám, je jenom jedna cesta a to je ta, kterou si sama zvolíš. Některé moje podněty jsi využila méně, jiné více. Každopádně sis vždycky dokázala poradit a nakonec jsi zvládla dokončit svoji misi. Jako bonus jsi mohla v tomto výcviku získat loď nebo alespoň si udržet tajmeství o tom, že existuje a kde je. Ovšem skutečnost žeš ji předala strýci eliminuje možnost, že by někdy v budoucnu mohl odhalit tvoji lež.

Boj: Skutečných bojových scén tu moc nebylo. Boji s úchyly na toaletách ses nakonec vyhnula. Ovšem Dariusovo přepadení/únos bylo provedeno skutečně bravůrně. Zastřelení jeho paničky bylo spíš jenom takovou epizodkou. Takže na nějakou větší akcičku si budeme muset počkat do dalších dílů.

Celkově se mi tenhle výcvik moc líbil (doufám, že tobě taky) a celkové hodnocení je takové jaké je hlavně proto, aby příště mohlo být ještě lepší! :)
hodnocení 88 procent.

Následky výcviku:
+ zíkala jsi 1.700cr
+ potěšila jsi strýce splněním úkolu a navíc i předáním nějaké hodnoty (lodi)
+ získala jsi nový kontakt - obchodník Dareus, který k tobě má kladný vztah
*- poznala jsi Jeromeho
+- zabila jsi tři lidi a kabelkovou bestii; z jedné malé durosanky jsi udělala sirotka



1. mise: Anděl nebo noční můra?
Vedl: MrTukan

Hodnocení:
Tvar příspěvků: Příspěvky byly velmi dobré, obsáhlé, nezapomínala jsi na drobnosti a i když jsem je nezmínil, sama jsi je do svého počínání zakomponovala a dala tak celé misi ještě reálnější vzhled.

Chování charakteru: Naima sice dělá chyby, ale každá z těch chyb ji jistě posune dál. Výborně ses vyrovnala s nedokonalostí svojí postavy, přijala jsi jí jaká je a vžila ses do jejího myšlení i počínání. Její počínání bylo obvykle logické, i když občas mírně ukvapené nebo roztržité, což však k Naimě už prostě patří. V některých momentech sice kvůli svojí nepozornosti dostala na prdel, zvláště v případě zabijáka ve výtahu, kterého zahnala do bezvýchodné situace a potom byla překvapená jeho reakcí. Nebo v případě ošetřování Jeromeho přímo naproti dveřím, ze kterých hrozí nebezpečí. To ovšem patří k té roztržitosti a jinak by to snad ani nebyla Naima. :)

Reakce na podněty: Samozřejmě je vždycky víc možností, jak se dá situace vyřešit a já jsem rád, že Naima nevybírá možnost "sedět na zadku a čekat", ale radši je aktivní a snaží se dosáhnout svého k čemuž využívá podněty, které dávám. Při úniku sanitko-speederem jsi měla víc možností na přistání. Vybrala sis byt, což byl pravděpodobně nejlepší úkryt. Na druhou stranu to svědčilo o tom, že ti nezáleží na vnějších škodách, z čehož se složil pilot sanitko-speederu. Úplně na konci jsi ignorovala drobné varování ze směru od ložnice, což bylo pochopitelné, ale také tě to dovedlo do bezvědomí.

Boj: V této misi jsme se dostali k nějaké té akci, ovšem Naima neměla zas až tolik možností dostat se do opradického boje, protože většinu času zachraňovala Jeromeho. Ve výtahu zabijáka dostal bot. Při útěku sanitko-speederem jsi dobře zareagovala a zlikvidovala jednoho z pronásledovatelů. Stejně tak v nastálé situaci v bytě jsi s pomocí bota a selského rozumu vyřídila postupně všechny tři zabijáky, ač s mírnou pomocí náhody, kdy do bytu vstoupil jeden z jeho obyvatelů. Vyřízení velitele zvlášť s pokyny pro doktora bylo dobré.

Celkově se mi mise moc líbila. Udělal jsi pár chyb, které ovšem byly potrestány v zápětí a které utváří Naimu. Je to zkrátka holka roztržití a musí na tom zapracovat. Ovšem nevidím v tom žádný problém, protože nikdo není bezchybný a takhle je to celé víc reálné. Ovšem věřím, že se můžeš ještě výrazně zlepšit. :)

hodnocení 90 procent.

Následky mise:
+ Jerome tě miluje a navíc je ti vděčný za záchranu života
+ poručík Dan si už nemyslí, že jdeš po Jeromem
+ získala jsi nového známého doktora Ibereho
+- Opustila jsi NarShaddaa spolu s Jeromem v jeho korvetě
- Spiderbot je poškozen a potřebuje opravit
+ zabila jsi spolu s botem 5 lovců
- kvůli tvému výběru místa "přistání" zemřeli dva nevinní lidé a řidič utrpěl psychický šok

Inventář v tvém pokoji na NarShaddaa: Vibrodýka; blaster DL-44; komlink; datapad; základní hackerský kit
Inventář na palubě korvety: Malý blaster, náramkový počítač k ovládání bota, rozbitý Spiderbot
Finance: 1.700cr
Známí: Shado Shala - strýc; Darius - obchodník; Jerome - hrabě z Eiattu 6 - "přítel"; Doktor Ibere - doktor; Poručík Dan - velitel Jeromeho osobní stráže

Timeline postavy
53BBY narození
32BBY - Výcvik "Jenom slabé děvče?"
32BBY - 1. mise "Anděl nebo noční můra?"
Obrázek

Moderátor je člověk, kterého hráč nesmí naštvat, pokud chce přežít svůj výcvik.
Administrátor je člověk, kterého hráč nesmí naštvat, pokud chce přežít.
Aneb všichni jsme si rovni, nekteří jsme si však rovnější.

Odpovědět

Zpět na „Hodnocení výcviků a misí SR“