Rasa: člověk
Planeta původu: ??? (na palubě korvety Foray „Arion“)
Titul: padawan
Životopis:
Alain se narodil jako výsledek několikaletého důvěrného přátelství rytířky Jedi Talie Morgan a plukovníka Gordona Iglesiana roku 25 BCT/ 3,678 BBY. Matka byla ve velícím postavení a akce se ve vrcholných fázích těhotenství neúčastnila. Po porodu chlapce poslala na Coruscant. Vzhledem k tomu, že měl Alain nadání v Síle, vyrůstal mezi ostatními younglingy a dostalo se mu patřičné jedijské výchovy.
Přestože otec projevil sklony se k dítěti hlásit a dokonce se i oženit (proto také Alain má příjmení po něm), jeho kontakt s dítětem byl po odchodu Alaina na Coruscant nulový. Sice se snažil získat o synovi alespoň nějaké základní informace, ale řád to dost sabotoval, přístup matky byl podobný, a navíc Gordon Iglesian v průběhu bojů o Agamar dosáhl statutu KIA.
Jako dítě – a později ani jako padawan – neměl Alain s ostatními Jedii nějaké výraznější problémy.
Působil vzorně, vychovaně a měl určitý smysl pro „nedělání problémů“. Zároveň byl vždycky dost nadšený a komunikativní, se smyslem pro humor a sklonem nebrat se příliš vážně, takže byl u ostatních vcelku dost oblíbený.
Moc se na tom nezměnilo, ani když se v jedenácti stal padawanem, a ani později, když se začal sám účastnit některých misí mimo Coruscant (nutno si ale uvědomit, že šlo o mise, na které se dá brát padawan mladšího věku a teprve získávající zkušenosti). Pod vlivem okolností se jen jeho chování stalo... dospělejším? Vážnějším? Zodpovědnějším? I tak by se to dalo říct.
Pokud jde o samotnou válku, tak jako pro většinu jeho generace znamenala něco, co prostě existuje, trvá a musí se s ní počítat. Bylo mu jasné, že pokud se nestane nějaký zázrak, zapojení do konfliktu se nevyhne. A i když se mu ta představa právě nezamlouvala, dost určovala i konkrétní náplň jeho výcviku.
Hlavní zbraň: jednoduchý jednočepelový světelný meč;
krystal je zlatožluté barvy (resp. žlutý krystal, který v průběhu růstu začal zlátnout, ale změna barvy se během „dozrávání“ zastavila na takto hybridní) – Alain ho získal v průběhu jedné z výprav, kterých se účastnil se svým mistrem, a nahradil jím původní „standardně-zelený“ krystal
styl boje se světelným mečem: soresu, niman;
obecně se o jeho taktice dá říct, že je dosti defenzivní a zejména obranná složka je mnohem, mnohem silnější a brilantnější než útočná – ostatně klasické duely v chrámu řešil většinou tak, že protivníka „utahal“ a počkal, až začne dělat dost velké chyby
záložní zbraň:
blasterová pistole;
získal ji a naučil se s ní zacházet v průběhu akcí se svým mistrem;
pokud se dá předpokládat průšvih, který by vyžadoval nějaký agresivnější styl boje, dává přednost střelné zbrani
Schopnosti v Síle (obsahuje to i věci, na které se bude chtít specializovat):
Bojová mysl(Battlemind) - Technika pro navýšení bojového ducha a morálky skrze maximální soustředění, což vedlo k celkovému zvýšení schopností uživatele
Silové Vylepšení(Force Valor) - technika, která umožnila uživateli dočasně zlepšit svoji rychlost, přesnost, sílu v závislosti na jeho schponostech, zkušení uživateli mohli povzbudit i své přátele, častá technika uživatelů formy IV - Ataru pro posílení jejich akrobatických prvků
Léčení(Force Healing) - Techika jež umožnila urychlit přirozené léčení jedince pomocí Síly, v rukách zkušených a silných Jedi mohla zachraňovat i smrtelná zranění či různé těžkoléčitelné choroby
Jediská Hibernace(Hibernation Trance nebo Jedi Hibernation) - Jedi kontrolovaně zpomalil svůj metabolismus na minimum, tak že pro neuživatele Síly vypadal i mrtvý, vsuchém prostředí vydržel asi týden, v mokrém měsíc bez vody, bylo možno oužívat ködové slovo na vyrušení Jediho ---> Morichro(Morichro) - Náročná a nebezpečná technika při níž uživatel mohl přerušit(obvykle pozastavit) životní funkce seeb nebo na toho na niž techniku použil, v tomto stavu mohla osoba přežít i více jak rok bez potravina vody, ne však vzduchu, tato technika však mohla být užita k smrtelnému zastavení funkcí - což bylo zakázáno a ne každý mohl techniku ovláda
Schopnosti:
--> první pomoc a jakési „doktorské minimum“
--> dobré jazykové znalosti
--> střelbu si osvojil velmi rychle a na hodně dobré úrovni
--> dobře si rozumí s počítačovými a bezpečnostními systémy
--> dobré logické, analytické a kombinační myšlení
--> techniky na ovlivnění mysli a vůle na něj prakticky nefungují a to i v případech, kdy by teoreticky fungovat měly
Poznámky:
vzhled:
Pokud jde o podobu, Alain se velmi podobá svému otci. Vysoký (187 cm), atletické postavy, s šedozelenýma očima (ty má po mámě).
V chrámu a obecně v jedijském prostředí nosí oblečení typické pro všechny členy řádu.
Pokud má fungovat někde jinde, což se týká i výprav, dává přednost jednoduchému civilu.
povaha:
Alain je – upřímně řečeno – nadšený dobrodruh, který se na svět navzdory všemu, co se kolem děje, dívá s nezdolným optimismem. Snadno navazuje kontakty s novými lidmi, nejen díky přirozené empatii si rychle dokáže získat důvěru, ale na druhou stranu taky nemá problém s tím, aby někomu začal důvěřovat on. Má svou představu o tom, co je správné, a to se taky snaží dělat. Součástí toho je i pomáhání ostatním a pořádná dávka obětavosti. Vzato kol a kolem, přestože žije v době velké galaktické války, zatím se na život mohl dívat z toho lepšího úhlu pohledu. A i když se už nachomýtl k věcem, které mu mohly ukázat druhou stranu, v tomhle ohledu se toho v něm moc nezměnilo.
V průběhu několika misí, které měly sklon se komplikovat, prokázal schopnost zachovat si chladnou hlavu a nezmatkovat. Vedle toho... něco v Alainovi funguje jako čirý plamínek světla. Něco, co se dá hodně těžko popsat, ale co někde uvnitř je a občas dost intenzivně probleskuje na povrch a dokáže to na druhé povzbudivě zapůsobit. Jeho mistr se o tom vyjádřil, že Alain umí na lidi působit jako pevný bod (tenhle dar patrně vznikl kombinací povahových dispozic po tátovi s jedijským tréninkem), což je sice obdivuhodná věc, ale rozhodně mu to nezávidí.
kontakt: nejlépe PM
znalosti SW: věřte mi, že značné...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
poznámky: ne že bych tak neměla co dělat, ale bylo by fajn si zahrát postavu, která se nezvrhne ve velkou epickou ságu (ad. Corriolanové a Tavisové, Tarmien)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nic proti ságám, ale dynamika vymýšlení příběhů je jiná než odpovídání ve výcvicích, hlavně když dochází k výpadkům pobytu na netu.
Jinak pokud vám to připomene jisté CP z dob, kdy jsem moderovala - věřme na alternativní reality a to, že se mi nechce příliš vymýšlet jména.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)